EGIL

Kolme rataa Liedossa. 

 1. rata

Ensimmäistä kertaa oli sellainen ykkösluokan tuntuinen rata. Pääasiassa mentiin suoraan. Olin tyytyväinen omaan fiilikseen kisapaikalla, hirmu rento olo. Paitsi lähdöt oli huonoja, mulla on edelleen siinä kiireinen fiilis.
Pari suurempaa kaarrosta, mutta muuten sujuvaa menoa. Kontaktit paukkuu  jossain vaiheessa, mutta en ota niistä vielä suurempaa stressiä. Egil on kuitenkin kuuliainen radalla ja meillä on agin kisakausi kohta ohitse. Keinu kyllä vähän harmitti, kun se poistui liian aikaisin sieltä kahdella radalla kolmesta. Otin tällä radalla keinun uusiksi.

Ekalla ja kolmosella poistui liian aikaisin, kun olin itse sijoittunut taaemmaksi. Treenin alle keinulle lähetyksiä.

Tuloksena: HYL

2. rata

Karkasi törkeästi lähdössä ja minä vaan jatkan rataa. Hieno keinu! Tiputti yhden riman kun takaa leikkasin koiran eteen. Jotenkin se oli mahdollista. (: Eikä muuten välittänyt riman nostajasta, vaikka oli melkein koira juoksulinjalla. Teki kaikki kontaktit, mutta eipä niissä ole mitään punaista lankaa. Haki kepit hyvin, mutta jätti vikan pujottelematta. Tehtiin kepit uudestaan, ei ongelmaa.

Tuloksena: 10 ja yliaikaa

3. rata

Pysyi lähdössä, mutta itsellä levoton olo.  Ihan hyvän tuntui rata, pari valssia meni pitkäksi. Olin tosi tyytyväinen kun haki sille vaikeassa kulmassa olevan hypyn. Mutta sitten kolmanneksi viimeiseltä esteeltä, keinulta, Egil poistui liian aikaisin.

Tuloksena: 5