MINNI
 
Maanantai, tiistai ja keskiviikko:
* nouto - ½ kiloinen kapula, puutuin levottomaan tökkimällä kapulaan, kiristi hyvin otetta ja pysyi skarppina. tämä toimivaksi ja sitten kokeillaan samaa kaksi kiloisella
* jäävistä seisominen - seisoo vinoon, en oikein tiedä mitä tehdä. nyt kriteerinä vain pysähtyminen
* seuraaminen - nostatin haukkuttamalla ja palkkasin käännöksistä. oli tosi hyvä! (:,
* kerran paikkamakuu - olin näkyvissä, tarkaavainen mutta rauhallinen. otan piiloja vain apparin kanssa ja puututaan
liikkumiseen liinalla.
* luoksetulo - rohkenin ottamaan ilman tötsiä ja toisot olivat täydellisiä. Olen niin tyytyväinen!
 
EGIL
 
Maanantai, tiistai ja keskiviikko:
* nouto - luovutus on oikein hyvä, rauhallinen pito. Tietää mitä tekee. Nyt olen hakenut luovutusvauhtia ja sitä on tullut kun lähden juoksemaan karkuun, näitä vaan lisää.
* jäävät - näihin varmuutta, maahanmenossa kyynärät saattaa olla irti maasta
* seuraaminen - olen ottanut paljon ja pääasiassa namilla. Ollaan menty paljon eteenpäin ääntelyn ja seilailun kanssa. Olen saanut tuntumaa koiraan. Keskiviikkona vaativassa häiriössä seuraamista, meni hirmu hyvin!
* paikalla makuu - ryhmäpaikalla olo keskiviikkona. Muuta piippaus tuli kun olin poistumassa. Taisi nousta uudesta tilanteessa, jossa kaikki lähtivät piilolle samaan aikaan. Rauhoittui hyvin. Kävin välillä piilossa. Pää pysyi hienosti maassa.